Nationale-Nederlanden heeft DE-Café


Met het koffiecafé wil Nationale-Nederlanden de verbinding aangaan met de stad en inwoners.
Het café moet consumenten de mogelijkheid bieden met Nationale-Nederlanden in contact te komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTom Kliphuis, ceo Nationale-Nederlanden: ‘Veel klanten wensen graag laagdrempelig contact met hun financieel dienstverleners.’
In het café zullen workshops georganiseerd worden over koffie, kunst en financiële onderwerpen als pensioen of het kopen van een huis.
Ook zullen er ‘inloopspreekuren’ worden georganiseerd voor consumenten met vragen.
Aan Adformatie vertelt Edwin Smaal, directeur marketing Nationale-Nederlanden Particulier, het verhaal achter het café en hoe het wordt ingezet als marketingtool. 'We hopen dat het café sympathie voor ons merk oplevert.'
Lees hier het hele interview.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid