Overslaan en naar de inhoud gaan

0900 E-mail, laat de consument maar betalen?

Port O'mail een nieuw nederlands bedrijf heeft vandaag een nieuwe dienst geïntroduceerd. Het bedrijf komt met een alternatief voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

een nieuw nederlands bedrijf heeft vandaag een nieuwe dienst geïntroduceerd. Het bedrijf komt met een alternatief voor de betaalde 0900 telefoonnummers voor bedrijven, de 0900 e-mail.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven kunnen bij Port O'mail een 0900 e-mail adres aanvragen. Iedereen die naar het e-mailadres mailt krijgt door het bedrijf een vooraf vastgesteld tarief voorgeschoteld wat betaald moet worden.

Met deze nieuwe dienst wordt een alternatief geboden voor de 0900-telefoonlijnen. Daarnaast garandeert Port O'mail een honderd procent spamvrije e-mail.

Zit de consument hier nou echt op te wachten? Moeten wij gaan betalen zodat bedrijven geen spam meer ontvangen?
Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje krom. De consument laten betalen voor een probleem waar ook andere oplossingen voor gevonden zouden kunnen worden. Laat bedrijven die nu echt alle spam willen weren maar zelf investeren in een betere manier om dit op te lossen.
Daarnaast was het gebruik van e-mail juist krachtig omdat het drempel verlagend is voor de consument. Ik ben van mening dat hier mee de drempel voor het versturen van een mail met een vraag of opmerking sterk wordt verhoogt.

Een concept als dit heeft volgens mij weinig kans van slagen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in