Overslaan en naar de inhoud gaan

Topman Viresh Narain, optiekgigant GrandVision: ‘AI bespaart onze marketeers veel tijd, maar vervangt ze niet’

Een interview over de kansen en risico's van generatieve AI, ethische afwegingen en creativiteit.
Viresh Narain GrandVision
Viresh Narain
© Afbeelding: LinkedIn
Viresh Narain GrandVision
Viresh Narain
© Afbeelding: LinkedIn

GrandVision experimenteert als één van de grootste optiekketens ter wereld ook met generatieve kunstmatige intelligentie, ook bekend als generatieve AI. Hulp van slimme software moet creatieve medewerkers zoals marketeers vooral efficiënter laten werken, vertelt Viresh Narain als global head CRM en customer 360 bij GrandVision.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in