Wakker Dier stuurt C1000-klant naar concurrentie


De organisatie is een wekenlange campagne begonnen tegen het 'voortdurende gestunt met industrievlees en het vrijwel ontbreken van diervriendelijke aanbiedingen bij C1000'. Volgens Wakker Dier is C1000 'de kiloknallerspecialist' en verkoopt de supermarkt vlees voor minder geld dan de gemiddelde prijs van kattenvoer van 4,12 euro per kilo.
Met diervriendelijk biologisch vlees behoort C1000 evenwel tot de duurdere winkels, aldus Wakker Dier. Volgens de stichting was vorig jaar bijna een kwart van het vlees dat de supermarkten verkochten, in de aanbieding. In 2008 was dat nog bijna 20 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSC1000 noemt de campagne van Wakker Dier tegenover ANP 'vervelend' en beraadt zich over stappen. 'Als wij vlees in de aanbieding doen, is dat geen concessie aan de kwaliteit. Wij vinden het vervelend dat we zo worden neergezet. Wij hebben het dierenwelzijn hoog in het vaandel staan', zegt een woordvoerster van C1000.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid