Overslaan en naar de inhoud gaan

Spa brengt ode aan natuurlijke bron met muzikale druppels

Met ‘The Rain Project’ presenteert het watermerk zijn vernieuwde visuele identiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De digitale campagne werd ontwikkeld door , het bureau dat eind 2015 ook tekende voor de naakte ‘.

related partner content for mobile comes here

wil met de campagne ‘kwaliteit en zuiverheid’ uitstralen. Het natuurlijke mineraalwater van het merk begint als regen en maakt daarna een ondergrondse reis voordat het gebotteld wordt.

Muzikale druppels

Deze reis is letterlijk terug te zien in de merkcampagne, die wordt gedragen door een stilistische film. In het natuurgebied werd speciaal voor de commercial een installatie gebouwd, die vallende regendruppels verandert in geluid en lichtprojecties. 

De film leidt na afloop naar verdiepende content, waar onder andere de &;reis van de regendruppel&; verder gevolgd kan worden.

De campagne is sinds 4 maart online en in de bioscoop te zien:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Behind the scenes:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
SPADEL
MARKETING MANAGER: Edwin van Dijken, Sophie Bryskere
PRODUCT MANAGER: Roel Meens

J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM
EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Bas Korsten
CREATIVE ART: Daniel Samama
CREATIVE COPY: Tim de Waard
PHOTOGRAPHER: Robert Harrison
BUSINESS DIRECTOR: Lisa Merelle
DIGITAL DIRECTOR: Jesse Houweling
DIGITAL PRODUCER: Wendy Losse, Sandra Balke
PRODUCTION COMPANY: Circus Family
DIRECTOR: Wouter Westen
SOUND STUDIO: OIJ (The missing sync)
MUSIC: OIJ
MEDIA AGENCY: Initiative Media
PR AGENCY: MVPR

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in