Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam Europees marketinghoofdkantoor Unilever

(GB) Unilever centraliseert zijn Europese 'brand development' in Rotterdam. Global brand development teams komen naar Londen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Ons nieuwe marketing- en innovatiehoofdkantoor in Rotterdam past bij onze Europese marktactiviteiten die 13 miljoen euro waard zijn. Het zal onze aanzienlijke groeiambities ondersteunen.' zegt Unilever in Marketing Week.

related partner content for mobile comes here

Regionale branddevelopers verhuizen van verschillende locaties in Europa naar Rotterdam. Drijfveer achter de plannen is dat het concern 'flexibel kan opereren en voordeel kan halen uit een dynamische en snel veranderde markt'.

Unilever zegt verder: 'We willen zoveel mogelijk onze beste mensen aanhouden.'

September vorig jaar voerde Unilever al een reorganisatie door waarbij het aantal productcategorieën werd uitgebreid van drie naar vier met de toevoeging van een refreshment divisie waar merken als Lipton en Ben & Jerry onder vallen.

bron: ,

(Elementen uit het bericht van Marketing Week bleken niet correct te zijn. Dit bericht is gedeeltelijk aangepast.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in