
'Ons nieuwe marketing- en innovatiehoofdkantoor in Rotterdam past bij onze Europese marktactiviteiten die 13 miljoen euro waard zijn. Het zal onze aanzienlijke groeiambities ondersteunen.' zegt Unilever in Marketing Week.
Regionale branddevelopers verhuizen van verschillende locaties in Europa naar Rotterdam. Drijfveer achter de plannen is dat het concern 'flexibel kan opereren en voordeel kan halen uit een dynamische en snel veranderde markt'.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensUnilever zegt verder: 'We willen zoveel mogelijk onze beste mensen aanhouden.'
September vorig jaar voerde Unilever al een reorganisatie door waarbij het aantal productcategorieën werd uitgebreid van drie naar vier met de toevoeging van een refreshment divisie waar merken als Lipton en Ben & Jerry onder vallen.
bron: Marketing Week, Marketing Magazine
(Elementen uit het bericht van Marketing Week bleken niet correct te zijn. Dit bericht is gedeeltelijk aangepast.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee