Publieke zenders in week 39 op 38,0 pct
De drie publieke zenders hadden in week 39 samen een marktaandeel van 38,0 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 30,6 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 18,0 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 21,8 pct (-1,1 ten opzichte van week 38), terwijl het aandeel van RTL 4 op 17,5 pct uitkwam. Dat is 1,1 pct beter dan vorige week. SBS 6 had een marktaandeel van 9,7 pct, een verlies van 1 pct ten opzichte van week 38.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
RTL 4 heeft veel succes met de weekendprogrammering. Voice of Holland is het bekeken programma van de week met 2.701.000 kijkers. Het NOS Journaal van gisteravond was met 2.479.000 kijkers tweede. Studio Sport Eredivisie was derde met 2.379.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid