Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne ABN Amro

ABN Amro lanceert in samenwerking met Selmore zijn nieuwe campagne: De bank anno nu.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na ING en SNS Bank is het de derde campagne van een grootbank in korte tijd. In januari werd bekend dat Selmore het nieuwe bureau werd van ABN Amro. Daarvoor werd de relatie met TBWA\Neboko per direct verbroken.
'We hebben een turbulente tijd achter de rug, misschien dat we daarom zo in verandering geloven', wordt gezegd in de nieuwe campagne De bank anno nu.
Een uitgebreide toelichting op de campagne van ABN Amro donderdag in Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Creatieve Directie: Poppe van Pelt, Diederick Hillenius
RTV Producer: Marga Bierema
Account verantwoordelijk: Otto van der Harst, Mirelle Schelvis
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Andius Teijgeler, Florien Vaessen, Roland van Maanen, Wendy Wingelaar
Regie: Jelle Oortman Gerlings (Artcore)
Postproductie en motion graphic: Glassworks
Geluid: FC Walvisch
Muziek: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in