Nieuwe campagne ABN Amro
Na ING en SNS Bank is het de derde campagne van een grootbank in korte tijd. In januari werd bekend dat Selmore het nieuwe bureau werd van ABN Amro. Daarvoor werd de relatie met TBWA\Neboko per direct verbroken.
'We hebben een turbulente tijd achter de rug, misschien dat we daarom zo in verandering geloven', wordt gezegd in de nieuwe campagne De bank anno nu.
Een uitgebreide toelichting op de campagne van ABN Amro donderdag in Adformatie.
Credits:
Creatieve Directie: Poppe van Pelt, Diederick Hillenius
RTV Producer: Marga Bierema
Account verantwoordelijk: Otto van der Harst, Mirelle Schelvis
Strategie: Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Andius Teijgeler, Florien Vaessen, Roland van Maanen, Wendy Wingelaar
Regie: Jelle Oortman Gerlings (Artcore)
Postproductie en motion graphic: Glassworks
Geluid: FC Walvisch
Muziek: Massive Music
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid