Vroege Vogel: online alternatief voor koopgekte


Vroege Vogel werkt samen met partners als Fonq.nl, Centralpoint.nl en DirectDesign.nl. Met de actie Vijf Ontspannen Dagen viert Vroege Vogel de officiële lancering in Nederland. De consument kan 24 uur per dag kiezen uit productaanbiedingen binnen de segmenten home, cooking, electronica, hardware en designproducten zoals interieur en accessoires. Dat kan via Twitter account @vroegevogel en de website vroegevogel.nu.
Vroege Vogel is een initiatief van Ayman van Bregt, Stefan Borsje, Armand Verhoef en Jeroen van Eck. De oprichters willen aantonen dat social media relevant ingezet kunnen worden om merken, retailers en e-tailers aan consumenten te verbinden. Hierbij staan interactie, context en relevantie voorop. Door onder andere terugkoppeling vanuit de doelgroep via de Twitter-hashtag #coolhunt gaat Vroege Vogel actief op zoek naar actuele deals.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid