Overslaan en naar de inhoud gaan

Vroege Vogel: online alternatief voor koopgekte

Vroege Vogel wordt in Nederland geïntroduceerd. Dat moet het online alternatief worden voor de koopgekte rondom prijzencircussen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vroege Vogel werkt samen met partners als , en . Met de actie Vijf Ontspannen Dagen viert Vroege Vogel de officiële lancering in Nederland. De consument kan 24 uur per dag kiezen uit productaanbiedingen binnen de segmenten home, cooking, electronica, hardware en designproducten zoals interieur en accessoires. Dat kan via Twitter account en de website .

related partner content for mobile comes here

Vroege Vogel is een initiatief van Ayman van Bregt, Stefan Borsje, Armand Verhoef en Jeroen van Eck. De oprichters willen aantonen dat social media relevant ingezet kunnen worden om merken, retailers en e-tailers aan consumenten te verbinden. Hierbij staan interactie, context en relevantie voorop. Door onder andere terugkoppeling vanuit de doelgroep via de Twitter-hashtag gaat Vroege Vogel actief op zoek naar actuele deals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in