Overslaan en naar de inhoud gaan

Kramp begint The Big Mix

Harry Kramp (61), drie jaar geleden bij JWT vertrokken als ceo, heeft samen met copywriter Wouter Kiewiet de Jonge (33) The Big Mix…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Adformatie vandaag. Ze omschrijven zich als een reclamebureau dat de regie wil houden over alle disciplines, kanalen en middelen in marketingcommunicatie. The Big Mix bestaat uit ervaren

related partner content for mobile comes here

professionals die elkaar kunnen aanvullen op hun specialistische vakgebieden.

Op dit moment werken vijf mensen continu voor de volgende klanten van het nieuwe bureau: 4ever4, een nieuw internationaal financieel product, Card2Share, een nieuw loyalty systeem voor de Europese markt, The Hom3Decorator, een nieuwe internetapplicatie voor wooninterieur, en Indian Summer, een farmaceutisch product.

Kiewiet de Jonge werkte bij N=5, PPGH/JWT en UbachsWisbrun/JWT en richtte Listen Amsterdam op. Van Kramp komt midden november zijn eerste boek uit: ‘De Commercial’, 480 pagina’s, het eerste in een thrillerserie over een creative director op een groot Amsterdams reclamebureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in