Kramp begint The Big Mix


Dat meldt Adformatie vandaag. Ze omschrijven zich als een reclamebureau dat de regie wil houden over alle disciplines, kanalen en middelen in marketingcommunicatie. The Big Mix bestaat uit ervaren
professionals die elkaar kunnen aanvullen op hun specialistische vakgebieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp dit moment werken vijf mensen continu voor de volgende klanten van het nieuwe bureau: 4ever4, een nieuw internationaal financieel product, Card2Share, een nieuw loyalty systeem voor de Europese markt, The Hom3Decorator, een nieuwe internetapplicatie voor wooninterieur, en Indian Summer, een farmaceutisch product.
Kiewiet de Jonge werkte bij N=5, PPGH/JWT en UbachsWisbrun/JWT en richtte Listen Amsterdam op. Van Kramp komt midden november zijn eerste boek uit: ‘De Commercial’, 480 pagina’s, het eerste in een thrillerserie over een creative director op een groot Amsterdams reclamebureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid