Mobiel nog te duur
Coca Cola kondigde op het Mobile Marketing Forum in New York een mobiel sociaal netwerk voor zijn merk Sprite aan. De mobiele site heet…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca Cola kondigde op het Mobile Marketing Forum in New York een mobiel sociaal netwerk voor zijn merk Sprite aan. De mobiele site heet The Yard en richt zich met onder andere video op tieners.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het congres was georganiseerd door de Mobile Marketing Association (MMA). Ik heb het zelf helaas gemist, want ik zat op het FOOA congres.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobiele marketing zou dit jaar voorbij SMS moeten gaan naar banners en video. Mediakopers op het congres waren sceptisch. Het medium is nog te duur voor een te kleine markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid