Adverteerders weigeren = betrokkenheid tonen?


Het is grappig hoe de spanning tussen inhoud en advertenties toch altijd weer vragen oproept. Op weblog The After vraagt blogger .david h. zich af of de combinatie van "groene" (op ecologie gerichte) content op een website wel samen gaat de reclame voor Formule 1 sponsor DHL daarnaast . Het gaat me wat te ver om mijn hele reactie hier te kopieren, lees het maar op David's blog, maar ik heb wel interesse in reacties van anderen.
Een aantal vragen houden mij bezig na het lezen van dit artikel. Kun je je betrokkenheid tonen met maatschappelijke ontwikkelingen door bepaalde adverteerders te weigeren? Is dat een effectief middel? Hoe bepaal je welke adverteerder wel OK is, en welke niet? Zal het iemand opvallen dat je de adverteerder niet op je site hebt? Zou het de adverteerder interesseren dat hij zijn geld niet bij jou kwijt kan?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIk ben benieuwd wat andere mensen hiervan denken. Feel free to comment.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid