Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders weigeren = betrokkenheid tonen?

Het is grappig hoe de spanning tussen inhoud en advertenties toch altijd weer vragen oproept. Op weblog The After vraagt blogger .david h.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is grappig hoe de spanning tussen inhoud en advertenties toch altijd weer vragen oproept. Op weblog vraagt blogger zich af of de combinatie van "groene" (op ecologie gerichte) content op een website wel samen gaat de reclame voor Formule 1 sponsor DHL daarnaast . Het gaat me wat te ver om mijn hele reactie hier te kopieren, , maar ik heb wel interesse in reacties van anderen.

related partner content for mobile comes here

Een aantal vragen houden mij bezig na het lezen van dit artikel. Kun je je betrokkenheid tonen met maatschappelijke ontwikkelingen door bepaalde adverteerders te weigeren? Is dat een effectief middel? Hoe bepaal je welke adverteerder wel OK is, en welke niet? Zal het iemand opvallen dat je de adverteerder niet op je site hebt? Zou het de adverteerder interesseren dat hij zijn geld niet bij jou kwijt kan?

Ik ben benieuwd wat andere mensen hiervan denken. Feel free to comment.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in