Overslaan en naar de inhoud gaan

Men Are From Google, Women From Yahoo

Ik schreef al eens eerder over de mission statement van Google versus Yahoo. Het blijft niet alleen mij, maar ook Wired intrigeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik schreef al eens eerder over de . Het blijft niet alleen mij, maar ook intrigeren.

related partner content for mobile comes here

Nog eens het verschil in DNA van de twee grootste Search bedrijven ter wereld:

: "To connect people to their passions, communities, and the world's knowledge."

"To organize the world's information and make it universally accessible and useful."

Mhm...toch een redelijk groot verschil. Net zo groot als het verschil tussen man en vrouw? heeft al eens de briljante en vooruitziende titel boven een posting gezet:

Men Are From Google, Women Are From Yahoo

Waarom? Mannen zien Internet meer als een kantoor en informatie bibliotheek. Vrouwen gebruiken Internet veel meer als communicatie medium waar nieuws, nieuwtjes, grappen en belevenissen worden gedeeld.

Ofwel vrouwen vinden eerder aansluiting bij de Mission statement (en dus het merk en bijbehorende diensten van Yahoo), mannen bij de informatie leverancier Google.

Of Yahoo hiermee op gelijke hoogte komt als Google? Laten we het hopen! Een beetje gezonde concurrentie kan, zelfs volgens , geen kwaad.

#

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in