Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker Dier waarschuwt potentiële HEMA-kopers

Tot nu toe valt het "Hollandsch-erfgoed-gehalte" van de discussie over ABN AMRO mee. Dat zal anders zijn wanneer zich daadwerkelijk een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin jaren '90 organiseerde Jack Spijkerman een boycot tegen Griekenland, in reactie op een Griekse boycot van Nederlandse producten, wat weer een reactie was op de erkenning door Nederland van Macedonië. Het leek serieus te beginnen, maar toen Griekse auto's moesten worden geboycot en Spijkerman voorstelde de stelling van Pythagoras terug te sturen, was de boodschap duidelijk: hoax! Vanaf dat moment was mijn conclusie: boycots en vergelijkbare protestacties zijn uit...

related partner content for mobile comes here

Wakker Dier probeert het nu toch weer. Ik vraag me af of het effect zal hebben. Niet alleen vanwege de vorm, maar ook omdat ik me afvraag of de doelgroep zich aangesproken zal voelen door de boodschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in