Overslaan en naar de inhoud gaan

Die hebben er kaas van gegeten

Wie de afgelopen dagen ook de site van Beemsterkaas zelf in de gaten heeft gehouden weet het zeker: hier is sprake van buitengewoon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds vandaag mag de commercial niet meer uitgezonden worden. Ha! Het zal de mensen worst wezen. Of beter: daar hebben ze kaas aan. Want waar het verhaal alleen niet sterk genoeg is, zingt het filmpje ook al rond via YouTube en emails. Op hun website figureerde tot vandaag namelijk een dominante button met ‘stuur het filmpje door’. En, zoals ook hun advocaat al stelt, het is voor CONO onmogelijk om de virale verspreiding van het filmpje nog te stoppen.

related partner content for mobile comes here

Knap verzonnen door Doom & Dickson. Nog veel meer hulde verdient echter de verantwoordelijke communicatiemanager. Die heeft zich de kaas niet van het brood laten eten en heeft ervoor gezorgd dat een dergelijk pittig idee door het intern inspraakcircus niet tot zouteloos hapje verwerd. In januari 2006 werd in de context van Beemsterkaas al gesproken over ‘het eigenzinnige van CONO’. Het is fijn dat ze die koers vastgehouden hebben en zelfs nog verder aangescherpt. De manier waarop verdient creatief geen navolging (niets naarder dan een slechte kopie) maar wel lof. Dat kan alleen Beemster maken? Ik gun een dergelijke stevige ‘bite’ aan veel meer bedrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in