KPN gaat ongevraagd sms-reclame zenden


Het doel van KPN is ervaring op te doen met permission based marketing op dit potentiele advertentiekanaal. De klant moet volgens KPN beslissen of, wanneer en welke reclame hij wil ontvangen. Bron: FD.
Dat is op zich een goed streven. Als je op zoek bent naar de nieuwste adidas schoenen, dan is een sms met een goede aanbieding hierover op zijn plaats.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet gevaar is dat adverteerders toch gaan zenden zonder toestemming. Als dat gaat gebeuren, zal de klant collectief afhaken en een virtueel bordje "geen spam" op gaan hangen. En dan is de test snel voorbij.
Persoonlijk ben ik niet gediend van reclame op mijn mobiel en alleen als ik heel zeker ben van de juiste boodschap van de juiste aanbieder op het juiste moment (en als ik zelf de knop uit kan zetten), dan zou ik overwegen bepaalde bedrijven toegang te bieden tot mijn privedomein. Maar zover is het nog niet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid