Data & Insights / 14 MAART 2012, 10:59:04 Werken in de Sweet Spot. Vijf tips voor B2B marketeers om samen met sales succes te boeken. Sales en Marketing zijn niet altijd vrienden bij B2B. Dat is jammer, want ze hebben elkaar harder nodig dan ooit. Uit onderzoek van het IDC…
Media / 1 MAART 2012, 09:34:25 Over haaien en innovatie Wat hebben haaien met innovatie te maken? Alles volgens Rajesh Shandy, marketing professor aan de London Business School. Hij gebruikt de…
PR / 23 FEBRUARI 2012, 15:07:38 Waarom de inrichting van veel grote B2B organisaties dodelijk is voor marketingsucces Onlangs sprak ik twee marketeers van twee verschillende grote B2B bedrijven. Beiden energiek, goed opgeleid, van zeer goede wil en klant-…
Media / 24 OKTOBER 2007, 08:21:00 Paydutch winnaar van de Broos van Erp innovatieprijs Gisterenavond is op het afsluitend galadiner van het Nationaal ICT Event 2007 de winnaar van de Broos van Erp innovatieprijs bekend…
Media / 20 OKTOBER 2007, 18:10:00 One stop personal financial management Consumenten over de hele wereld hebben één ding gemeen: ze zijn gek op geld maar hebben een broertje dood aan het beheren ervan. Zeker…
Contentmarketing / 20 JULI 2007, 14:19:00 Innovatie in besturing: leve de ZZP'er Willem Vrakking, hoogleraar Erasmus Universiteit en vennoot Holland Consulting Group, geeft in het strategiedeel van het FD van vandaag…
Craft / 26 JUNI 2007, 16:11:00 Nieuwe site voor bestuurders van Verenigingen & Stichtingen Gisteren is er een nieuwe site gelanceerd voor bestuurders van Verenigingen & Stichtingen: verenigingen.nl en stichtingen.nl.
Carriere / 22 JUNI 2007, 07:59:00 Merkenportfolio Heineken: scherpere positionering gewenst? Heineken heeft onderzoek gedaan onder 2.000 consumenten en concludeert dat de positionering van de drie merken Heineken, Brand en Amstel…
Contentmarketing / 15 JUNI 2007, 10:27:00 Emerce Banking insight congres over web 2.0 Gisteren vond het eerste Emerce congres plaats met de de focus op 1 branche: de bankwereld. Lokatie IJ toren in Amsterdam. Aanwezig ca 150…
Reputatie & crisis / 29 MEI 2007, 08:06:00 Marketeers bij leasebedrijven: liever lui dan moe. Vrijdag stond in de NRCnext een artikel over leasebedrijven die er alles aan doen om klanten te scoren. Flatscreen-tv's, vlieglessen,…