Duo branding met "stijl": Sky Europe & Triumph
De vraag is nu waarom je als twee merken dit doet:
- Spaar je zo modellenkosten uit?
- Is dit 1 uiting betalen, 2 adverteerders die bereik halen?
- Is dit een jointpromotie: worden alle stewardessen van Sky door Triumph van lingerie voorzien?
- Moet deze uiting suggereren dat charmante dames in Praag, Krakau, etc. alleen maar in lingerie lopen?
Intrigerend..
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBen zelf al flink aan fantaseren hoe men in een brainstorm op dit initiatief is gekomen. Vast wel zoiets van "Eureka! Weet je wat we doen: een mooie vrouw trekt altijd aandacht. Ook in outdoor. En weet je wat, bij Triumph hebben ze die vrouwen wel. Ik bel ze wel even op..."
Al helemaal geïntrigeerd werd ik door de kleine copytekst bovenaan de uiting: "Stijl is geen kwestie van geld". Hoezo? Dan hebben wij het toch niet over deze uiting mag ik hopen.
Graag jullie mening, hoe is men op dit (waarschijnlijk Lampen winnend) werk gekomen? Iemand bij Wall wellicht bekend met de achtergrond hiervan?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid