Overslaan en naar de inhoud gaan

Duo branding met "stijl": Sky Europe & Triumph

Duobranding heeft vele vormen. Ontdekte vandaag een heel bijzondere samenwerking. Kwam langs een billboard van vliegtuigmaatschappij Sky…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vraag is nu waarom je als twee merken dit doet:
- Spaar je zo modellenkosten uit?
- Is dit 1 uiting betalen, 2 adverteerders die bereik halen?
- Is dit een jointpromotie: worden alle stewardessen van Sky door Triumph van lingerie voorzien?
- Moet deze uiting suggereren dat charmante dames in Praag, Krakau, etc. alleen maar in lingerie lopen?

related partner content for mobile comes here

Intrigerend..

Ben zelf al flink aan fantaseren hoe men in een brainstorm op dit initiatief is gekomen. Vast wel zoiets van "Eureka! Weet je wat we doen: een mooie vrouw trekt altijd aandacht. Ook in outdoor. En weet je wat, bij Triumph hebben ze die vrouwen wel. Ik bel ze wel even op..."

Al helemaal geïntrigeerd werd ik door de kleine copytekst bovenaan de uiting: "Stijl is geen kwestie van geld". Hoezo? Dan hebben wij het toch niet over deze uiting mag ik hopen.

Graag jullie mening, hoe is men op dit (waarschijnlijk Lampen winnend) werk gekomen? Iemand bij Wall wellicht bekend met de achtergrond hiervan?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in