Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor open en groen Nederland

Natuurmonumenten is deze week een nieuwe campagne gestart om ervoor te zorgen dat Nederland weer open en groen wordt. Anders dan bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen vijftien jaar is de bebouwing in Nederland met maar liefst met 20 procent toegenomen. Dit gaat ten koste van de natuur en de oer-Hollandse landschappen, zoals het Groene Hart.

related partner content for mobile comes here

Met de slogan ‘Nederland open en groen, gaan we doen’ wil Natuurmonumenten laten zien dat Nederlanders ook zelf in hun directe woonomgeving iets voor de natuur kunnen doen. Door vrijwilligerswerk in de natuur en door te helpen bij noodzakelijk onderhoud, maar ook door de natuur in eigen tuin, straat of woonplaats rijker of mooier te maken. Natuurmonumenten verwijst voor tips naar . Daarnaast worden mensen opgeroepen om Natuurmonumenten te steunen.

De komende jaren zal Natuurmonumenten zich richten op vijf doelen, die ook steeds in de campagne terugkomen: meer vierkante meters voor altijd beschermen tegen volbouwen; meer ruimte voor dieren en planten door het aaneensluiten van natuurgebieden; meer mogelijkheden om te genieten van groen, ook dicht bij huis; meer groene ruimte voor het helpen oplossen van klimaatproblemen; meer mensen die actief meedoen aan een mooi, groen land.

Afgelopen maandag verscheen in alle landelijke dagbladen een advertentie met opvallende groene vlakken en de tekst ‘Nederlandopenengroen.nl’. Daarnaast wordt er twee weken lang een commercial uitgezonden op RTL/ Discovery en National Geographic. Ook is de slogan te zien in abri’s op stations.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in