HP lanceert printercampagne
HP rolt deze week zijn duurste reclamecampagne ooit uit. De campagne rond Gwen Stefani moet printers verbinden met zelfexpressie,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HP rolt deze week zijn duurste reclamecampagne ooit uit. De campagne rond Gwen Stefani moet printers verbinden met zelfexpressie, communicatie en creativiteit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne bouwt voort op de afgelopen voorjaar onthulde Print 2.0 strategie, waarmee HP nogal lukraak en ongeloofwaardig probeerde in te haken op de web 2.0 trend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe term Print 2.0 staat gelukkig niet centraal in de nieuwe campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid