Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet en gezondheids informatie

Volgens Prospectiv's 2007 Pharmaceutical Marketing CPI poll geeft 75% van de 800 ondervraagden aan dat Internet de meest betrouwbare bron…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens geeft 75% van de 800 ondervraagden aan dat Internet de meest betrouwbare bron is voor 'health information'. Ook is internet de meest 'reliable place' om informatie over medicijnen op te zoeken.

related partner content for mobile comes here

Wat betekend dit voor de marketeer in de health industrie? Zorg ervoor dat je informatie beschikbaar is op Internet, maar ook goed is geindexeerd door Google & co. Bestudeer verder de mogelijkheid om de product infortmatie objectieve te reproduceren op plaatsen waar mensen op vertrouwen, zoals Wikipedia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in