
Newcastle United krijgt als eerst Britse voetbalclub reclameborden met bewegende beelden (korte filmspjes) rondom het gehele veld. De LED displays, die verder in het land al te zien zijn in pubs en op metrostations, worden steeds populairder in Groot-Brittannië.
CIOS, het IT-bedrijf wat achter deze hypermoderne reclameborden zit, is geen onbekende van de voetbalclub. In mei van dit jaar produceerden ze ook al een reclamebord voor de 'Click The Pepper'-campagne, dat tijdens de wedstrijd tegen Blackburn Rovers door zo'n 52.000 mensen werd gespot.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeGaat dit betekenen er in de toekomst zendtijd ingekocht kan worden per reclamebord? Dan kijken we straks naar een willekeurige Champions League wedstrijd, terwijl er op de achtergrond 5 commercials draaien... Ik ben benieuwd!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee