Weer drukt verkoop zomerse producten
Het matige weer drukt de verkoop van producten die het normaal gesproken zomers in de supermarkten goed doen, zoals ijs en rosé.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daar komt bij dat er geen grote (sport-)evenementen zijn, waar winkels en fabrikanten acties aan kunnen verbinden. Toch gaven consumenten in juli meer uit in de supermarkt dan in dezelfde maand vorig jaar. De omzet steeg met 2 procent van 2,08 miljard euro naar 2,12 miljard euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat becijfert onderzoeksbureau GfK. Volgens Joop Holla van GFK gaven consumenten meer geld uit aan gemaksproducten zoals voorgesneden groenten en kant-en-klare maaltijden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar juli was er nog sprake van een omzetgroei van 5 procent, dankzij extreem warm weer en het wereldkampioenschap voetbal (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid