Tieners babbelen over merken
Amerikaanse tieners praten twee keer zoveel over merken als volwassenen. Ze hebben er 145 gesprekken per week over.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Amerikaanse tieners praten twee keer zoveel over merken als volwassenen. Ze hebben er 145 gesprekken per week over.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De meest besproken merken zijn iPod, American Eagle, Dr Pepper, Chevrolet en Nintendo.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBuzzmarketingbureau Keller Fay Group heeft het allemaal geteld in een studie onder ruim tweeduizend tieners in de leeftijd van 13 tot 17 jaar over een periode van vijf maanden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid