Overslaan en naar de inhoud gaan

PHD start in Nederland

OmnicomMediaGroup, de nieuwe holding boven mediabureau OMD, DBRS en Mediacenter, maakt de start bekend van het nieuwe media-label PHD in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PHD is al langer een toonaangevend mediabureau in de VS en Groot-Brittannië. Inmiddels is het merk wereldwijd actief en in Europa met meer dan 20 landen vertegenwoordigd. PHD beschikt over een eigen team medewerkers en houdt kantoor in het pand van OmnicomMediaGroup Nederland in Amstelveen.

related partner content for mobile comes here

De eerste klanten zijn Allianz en Siemens. Floris Kok, voorheen strategy director bij OMD, is aangesteld als managing director van PHD en wordt daarmee verantwoordelijk voor het uitbouwen van de business in Nederland. De directie van de nieuwe OmnicomMediaGroup wordt gevormd door Hans Horneman (ceo), Henk Plessius (financieel directeur) en Esther Hendriks (managing director).

Hendriks is verantwoordelijk voor strategie, business development en marketing. De directie blijft eindverantwoordelijk voor alle labels van de nieuwe groep. Al eind 2005 kondigden Horneman en Paul Blok van DDB (aandeelhouder in OMD) in Adformatie de komst van een tweede label onder de naam PHD aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in