PHD start in Nederland


PHD is al langer een toonaangevend mediabureau in de VS en Groot-Brittannië. Inmiddels is het merk wereldwijd actief en in Europa met meer dan 20 landen vertegenwoordigd. PHD beschikt over een eigen team medewerkers en houdt kantoor in het pand van OmnicomMediaGroup Nederland in Amstelveen.
De eerste klanten zijn Allianz en Siemens. Floris Kok, voorheen strategy director bij OMD, is aangesteld als managing director van PHD en wordt daarmee verantwoordelijk voor het uitbouwen van de business in Nederland. De directie van de nieuwe OmnicomMediaGroup wordt gevormd door Hans Horneman (ceo), Henk Plessius (financieel directeur) en Esther Hendriks (managing director).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHendriks is verantwoordelijk voor strategie, business development en marketing. De directie blijft eindverantwoordelijk voor alle labels van de nieuwe groep. Al eind 2005 kondigden Horneman en Paul Blok van DDB (aandeelhouder in OMD) in Adformatie de komst van een tweede label onder de naam PHD aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid