Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis Media start creatief bureau Clay

Aegis Media is in Amsterdam het ‘creative digital agency’ Clay Amsterdam gestart. Het is een creatief bureau, dat zich vooral met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Adformatie vandaag. Het bureau, gevestigd aan de Herengracht en op dit moment zeven man sterk, is opgezet naar voorbeeld van de internationaal veelvuldig gelauwerde Isobar-zusterbureaus farfar (Zweden) en glue (UK). Maar dat waren overnames van bestaande bureaus. Met Clay start het wereldwijde medianetwerk Aegis (vooral bekend van de mediabureaus Carat en Vizeum) voor het eerst zelf een creatief bureau.

related partner content for mobile comes here

Aegis-ceo Arjan Pomper: ‘Hiermee zet ons van oorsprong puur op media gefocust bedrijf de volgende stap in de ontwikkeling naar een full-service communicatienetwerk.’ Clay Amsterdam valt onder Isobar Nederland, waarvan ook de bureaus Bookmark (interactive marketing), iProspect (search) en Medialand.nl (online media) deel uitmaken. Pomper bevestigt dat Aegis Media eerst de mogelijkheden heeft verkend om een bestaand bedrijf in Nederland over te nemen, er zijn zelfs gesprekken met kandidaten gevoerd.
‘Uiteindelijk hebben we ons afgevraagd of we het niet beter zelf konden doen. Er is namelijk ook nog zoveel ruimte voor een extra bureau in dit segment.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in