Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is jouw favoriete boek?

Vrijdag 10 augustus 2007 berichtte de NRC Next (en op donderdag al in het NRC Handelsblad) over een nieuw initiatief dat sinds vorig jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrijdag 10 augustus 2007 berichtte de NRC Next (en op donderdag al in het ) over een nieuw initiatief dat sinds vorig jaar december in Amerika gestart is: Librarything (; ). Hier kunnen boekwurmen of andere (on)gewervelde boekenlezers contact met elkaar leggen en inzage geven in hun boekenkast en indien gewenst op het forum met elkaar in gesprek gaan.

related partner content for mobile comes here

'Laat me je boekenkast zien en ik weet wie je bent' wordt hiermee bewaarheid en publiekelijk geopenbaard. Via deze site kun je je gehele boekencatalogus ordenen en ook direct delen met medelezers en geïnteresseerden. Op het eerste gezicht de zoveelste doelgroepensite, maar het gaat verder dan alleen maar een vriendennetwerk op het web. Er zijn bijvoorbeeld ook gegevens te vinden van de in Den Haag, Bol en Bruna. Met name deze twee laatste links zullen geld in de lade moeten gaan brengen. De bedoeling is dat er boeksuggesties gegeven gaan worden en dat deze met een simpele muisklik in de webwinkels van de deelnemende boekhandels kunnen worden aangeschaft. Afhankelijk van het aantal hits zullen de betreffende boekhandelaren een vergoeding verstrekken aan de eigenaren van deze site.

Een aardig initiatief. Ik ben benieuwd hoe e.e.a. in de toekomst gaat uitpakken. Nu velen weer binnensijpelen na hun vakantie, met wellicht een uitgelezen boek in hun koffer, zal het in ieder geval niet aan de input niet kunnen liggen.

Mijn marketingklassieker, die ik zeker met anderen zal delen, maar ook geen verrassing is: Marketing Management van Kotler. Ik ben benieuwd naar jullie favoriete marketingboeken, die het delen waard zijn met vakgenoten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in