Overslaan en naar de inhoud gaan

SponsorBingo steunt gezondheid en welzijn

Van harte gefeliciteerd met uw prijs in de Sponsor Bingo Loterij! De eerste zin doet me verwachtingsvol doorlezen. De bijgesloten cadeaubon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Misschien moet deze actie juist aanzetten tot sporten. Krijg ik na aanschaf meteen een tegoedbon voor een sportschool, met de waarschuwing dat ik voor 4 tompoucen wel 8 uur op een crosstrainer moet staan. Is de bon zo’n Sinterklaassurprise die leidt tot weer een surprise en niet een cadeau: een miljoen euro of iets van die strekking. Of mogelijk moet ik die romige vrienden met de roze bovenkant zien in het licht van het nu maar al te hippe ‘minder slechte alternatief’. Het zijn tenslotte niet vier slagroomsoezen. Type ‘kies bewust’. Of is het wellicht toch enkel om mijn welzijn te doen?

related partner content for mobile comes here

Het is de grootste bingo ooit en het feit dat deelnemers zelf het goede doel van hun keuze kunnen aangeven vind ik oprecht mooi. Maar dit begrijp ik gewoon niet. De afzender van deze brief? Bea Post. Winnaarsbegeleiding. Ik denk dat ze tevens diëtiste is en hier sprake is van een grove belangenverstrengeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in