Lidl wint, Aldi verliest terrein
De opmars van de Duitse discounter Lidl in Nederland is groot. Het aantal klanten van deze supermarktketen is sinds de start van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De rivaal zag in die periode juist 170.000 klanten weglopen, zo meldt het AD. Dat blijkt uit cijfers van marktonderzoeker GfK. Directeur Joop Holla ziet Lidl Aldi wel inhalen. ‘In 2008 schat ik.’ Van de 7,2 miljoen huishoudens in ons land kunnen 4,1 miljoen worden gerekend tot de klantenkring van Aldi, Lidl staat nu op 3,6 miljoen huishoudens.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Overigens liggen de marktaandelen (in geld) van de twee nog wel flink uit elkaar: Aldi ruim 9 procent, Lidl bijna 5 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid