Overslaan en naar de inhoud gaan

'Accenture, Omnicom, Publicis One en WPP strijden om account VodafoneZiggo'

De pitch is de tweede ronde in gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
© ANP
Miniatuurvoorbeeld
© ANP

Bij de partijen die meedoen om het omvangrijke account van VodafoneZiggo zit een opvallende partij: Accenture. Dat melden bronnen aan Adformatie. De pitch bevindt zich inmiddels in de tweede ronde.

De consultancyfirma neemt het op tegen Omnicom, Publicis One en WPP en hun bureaus. Daarmee heeft Accenture een primeur, omdat het ook gaat om de invulling van creatie, media-advies en -buying. Al is niet bekend of VodafoneZiggo voor één of meerdere partijen gaat kiezen.

Woordvoerster Alexis van Liebergen wil alleen kwijt: 'Wij onderzoeken altijd de markt en daarbij zijn wij continu in gesprek met partijen. Zo ook met deze partijen.'

Accenture Interactive (onderdeel van het concern) kondigde onlangs aan ook in Nederland een digital ad buying divisie te beginnen. Er zouden geen plannen zijn voor 'traditionele media-inkoop'.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in