'Accenture, Omnicom, Publicis One en WPP strijden om account VodafoneZiggo'
Bij de partijen die meedoen om het omvangrijke account van VodafoneZiggo zit een opvallende partij: Accenture. Dat melden bronnen aan Adformatie. De pitch bevindt zich inmiddels in de tweede ronde.
De consultancyfirma neemt het op tegen Omnicom, Publicis One en WPP en hun bureaus. Daarmee heeft Accenture een primeur, omdat het ook gaat om de invulling van creatie, media-advies en -buying. Al is niet bekend of VodafoneZiggo voor één of meerdere partijen gaat kiezen.
Woordvoerster Alexis van Liebergen wil alleen kwijt: 'Wij onderzoeken altijd de markt en daarbij zijn wij continu in gesprek met partijen. Zo ook met deze partijen.'
Accenture Interactive (onderdeel van het concern) kondigde onlangs aan ook in Nederland een digital ad buying divisie te beginnen. Er zouden geen plannen zijn voor 'traditionele media-inkoop'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid