Het wegvallen van grote klant G-Star is de voornaamste reden. Er werkten nog elf mensen bij het bureau.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel moest wennen aan de clip met Burna Boy, maar was na een paar keer zien om. 'Die Afrikaanse sound is wel lekker.'
Het merk werkt graag met 'originals', zegt marketingbaas Gwenda van Vliet. De campagne is wederom ontwikkeld door The Family uit Amsterdam.
Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.
Het jaarlijkse onderzoek, uitgevoerd in elf landen, kent een Nederlandse top drie. De onderzoeker deelt ook conclusies.
Tijdens Creative Week 2022 won G-Star goud bij The One Show en WeTransfer 'Best of Discipline: Motion/Film/Gaming Craft' bij de ADC Awards.
Onze balkoncriticasten zijn laaiend enthousiast over de nieuwe campagne van G-Star Raw. 'Actueel, gedurfd, op het randje, alles zit erin!'
Met de internationale campagne, door The Family, maakt het fashionmerk een statement: jeans moeten zo lang mogelijk meegaan.
Bekijk hier de nieuwe ranglijst van de Instagram Top 100 en de TikTok Top 25 voor Nederlandse merken in Q1.