Hofkes werd geraakt door stervoetballer Mbappé die zich tijdens een EK-persconferentie uitliet over de politieke situatie in Frankrijk.
CAMPAGNEPRAAT | Met het EK Voetbal in aantocht schijnen de balkoncriticasters hun licht over weer een nieuwe Oranje-campagne.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
Onder meer bondscoach Ronald Koeman en influencer Soufiane Touzani werkten mee aan de door TBWA ontwikkelde campagne.
Het gaat om honderdduizenden items. 'Weggooien is zonde en bovendien niet duurzaam', aldus Jumbo.
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
'Gouden' EK-gadget en livestream-event met de volkszanger moeten de campagne kracht bijzetten om Nederland alvast 'op te warmen.'
Van Basten en Kieft leren de nieuwe generatie wat winnen is en hoe te zwaaien naar het publiek, vanaf een boot door de A’damse grachten.
De Oranje-campagne van de bierbrouwer met cultheld Berry van Aerle speelt in op het bijgeloof in sport.