Wat betekent de 'uitzonderlijk goede score' voor Nederland in de wereldwijde reclameindustrie?
Wat is Arno de Jong (Nederlandse Loterij), Yolanda van Die (ING), Leo Hensen (Odido) en Darre van Dijk (TBWA) opgevallen?
Darre van Dijk (CCO bij TBWA\NEBOKO) over de toekomst van product placement in het streaming tijdperk.
Ook organiseerde het bureau een snuffelstage voor scholieren uit Amsterdam-Zuidoost. 'Als iedereen hetzelfde denkt, maak je geen impact.'
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Darre van Dijk, CCO van TBWA\Neboko.
Muziek moet veel eerder in het creatieve proces een belangrijke rol krijgen, vindt muzikant en creatief Darre van Dijk (TBWA\Neboko).
In nieuwe campagne treedt de recordinternational opnieuw op als de monarch van het eentje hier en het tweetje daar.
Arno de Jong (Staatsloterij), Patritia Pahladsingh en Darre van Dijk (TBWA) vertellen over samenwerken en de weg naar ongebreideld succes.
Om de juiste toon en taal van jongeren te spreken voorziet de cco nog veel nieuwe samenwerkingen tussen de reclame- en muziekwereld.