Alfred International tekende voor concept en creatie.
Productiehuis Czar Amsterdam kondigt een nieuw label en talentontwikkelingsprogramma aan: Czar Disko.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal regisseur Marleen Jonkman.
Nieuw modeplatform mikt op moderne vrouw die ‘soms gewoon moet rennen voor de bus’. Volgens de webwinkel is dit de grootste kopersgroep.
De twee talenten moeten het rooster van het fotografie-agentschap verbreden.
De 'gezondheidsverzekeraar' zet in de gelanceerde campagne een nieuwe gedachte centraal: Gezondheid is geen wedstrijd.
Nieuwe commercial van de verzekeraar moet duidelijk maken het liever samenwerkt met bedrijven die het beste met mensen voorhebben.
De Enschedese bierbrouwer lanceert nieuwe campagne om de hele range alcoholvrije bieren onder de aandacht te brengen.
Het samenwerkingsverband wil duidelijk maken dat iedereen verantwoord en veilig kan reizen met het OV.