Bierbrouwer Grolsch lanceert een nieuwe campagne voor zijn 0.0 bieren onder het motto: ‘Het is jouw tijd, altijd’. De campagne, ontwikkeld door Fitzroy, valt onder de overkoepelende campagne Proef Karakter die de brouwerij drie jaar geleden al lanceerde. De begeleidende commercial en bijbehorende activaties moeten de hele 0.0-range van het merk onder de aandacht brengen. De productie was in handen van Czar Amsterdam.
Eerst drinken dan actie
Met het geluid van de Grolsch-soundtrack ‘Time of the season’ van The Zombies worden verschillende momenten in beeld gebracht waarbij het een goede tijd lijkt te zijn om een 0.0 te nuttigen. Opvallend is dat de video de betreffende actie, voetballen, hiken, werken of verhuizen in dit geval, laat zien na het drink-moment. En precies dat is volgens de Enschedese brouwer hetgeen dat Grolsch 0.0%, naast de smaak, anders maakt: ‘Het vormt geen onderbreking van je dag'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!