Klaverblad Verzekeringen lanceert een nieuwe campagne waarin het opnieuw duidelijk wil maken dat het bij de verzekeraar niet om winst draait, maar om mensen. Dit keer is duurzaam beleggen het onderwerp van de commercial. De verzekeraar claimt dat het liever investeert in bedrijven die het beste voor hebben met mensen: ‘Als het geen zuivere koffie is, dan doet Klaverblad het niet. De campagne is ontwikkeld door The Family.
Code Duurzaam Beleggen
De verzekeraar uit Zoetermeer verdedigt de keuzes die het maakt rondom beleggingen: het bedrijf erkent ook de Code Duurzaam Beleggen te volgen. Divisiemanager Commercie, Esther Oostrom, benadrukt daarvoor dat Klaverblad er heel bewust voor kiest om in sommige bedrijven of sectoren niet te beleggen. ‘Bijvoorbeeld de tabaks-, kolen-, of wapenindustrie. Maar we kiezen er ook heel bewust voor om dingen wél te doen. Zoals dus samenwerken met partijen die net als wij het beste met mensen voor hebben.’
De Klaverblad-commercial
Aangescherpte propositie
Joris Kuijpers van The Family legt uit dat het bureau samen met Klaverblad de propositie heeft aangescherpt: ‘bij Klaverblad werken mensen die mensen helpen. Dat is een belangrijk uitgangspunt in geval van schade, zoals we in de vorige commercial lieten zien, maar ook bij de keuze van bedrijven of assurantieadviseurs waarmee Klaverblad samenwerkt. Of waar ze hun geld instoppen.’
De nieuwe commercial wordt uitgerold op tv, radio en online.
Lees ook: Nieuwe campagne Klaverblad vertelt wat ze wél doen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!