Overslaan en naar de inhoud gaan

LOI schudt 'dagdromers' wakker in nieuwe campagne

Alfred International tekende voor concept en creatie.
loi
Vrouw wordt wakker uit haar dagdroom.
loi
Vrouw wordt wakker uit haar dagdroom.

Driekwart van onze dagdromen gaan over 'persoonlijke carrièredoelen'. Dat is althans het inzicht in de nieuwe campagne van LOI. De opleider wil Nederlanders aansporen om úit die dagdroom te komen en 'm werkelijkheid te maken. De campagne komt uit de koker van Alfred International, het vaste reclamebureau van LOI. 

related partner content for mobile comes here

In de spot (productie: Czar) zien we een vrouw wegdromen in een alledaagse situatie. De dagdroom lijkt het even over te nemen van de werkelijkheid, totdat LOI haar letterlijk en figuurlijk wakker schudt.

Wishful thinking

'We dagdromen allemaal, over een nieuwe stap in onze carrière bijvoorbeeld. Soms wel de helft van de tijd per dag, met het risico dat we te lang blijven hangen in wishful thinking, wat weer leidt tot onbenut talent. Met deze campagne zeggen we: stop met dagdromen, start met leren', aldus Jos van Eyken, directeur van LOI.

De campagne wordt uitgerold via televisie, online video en radio.

Credits
Klant: LOI
Verantwoordelijk bij klant: Jos van Eyken, Hilde Gerhards, Annelies Coenraads
Bureau(s): Alfred International, team5pm
Strategie: Silvia van Hooft
Account: Danielle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Gebr. Janssen, Sjors en Lex van Lex en Sjors
Agency producer: Kees van Mourik
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Robert Nan, Carolien Eversdijk
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Jorien Voogt
Online/grading: Laurens Orij
Sounddesign: Sauvage Sound (Michaël Sauvage & Quincy Vlijtig)
Media: Wavemaker

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in