LOI schudt 'dagdromers' wakker in nieuwe campagne

Alfred International tekende voor concept en creatie.

Vrouw wordt wakker uit haar dagdroom.

Driekwart van onze dagdromen gaan over 'persoonlijke carrièredoelen'. Dat is althans het inzicht in de nieuwe campagne van LOI. De opleider wil Nederlanders aansporen om úit die dagdroom te komen en 'm werkelijkheid te maken. De campagne komt uit de koker van Alfred International, het vaste reclamebureau van LOI. 

In de spot (productie: Czar) zien we een vrouw wegdromen in een alledaagse situatie. De dagdroom lijkt het even over te nemen van de werkelijkheid, totdat LOI haar letterlijk en figuurlijk wakker schudt.

Wishful thinking

'We dagdromen allemaal, over een nieuwe stap in onze carrière bijvoorbeeld. Soms wel de helft van de tijd per dag, met het risico dat we te lang blijven hangen in wishful thinking, wat weer leidt tot onbenut talent. Met deze campagne zeggen we: stop met dagdromen, start met leren', aldus Jos van Eyken, directeur van LOI.

De campagne wordt uitgerold via televisie, online video en radio.

Credits
Klant: LOI
Verantwoordelijk bij klant: Jos van Eyken, Hilde Gerhards, Annelies Coenraads
Bureau(s): Alfred International, team5pm
Strategie: Silvia van Hooft
Account: Danielle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Gebr. Janssen, Sjors en Lex van Lex en Sjors
Agency producer: Kees van Mourik
Productiemaatschappij: Czar
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Robert Nan, Carolien Eversdijk
D.O.P.: Daan Bukman
Editor: Jorien Voogt
Online/grading: Laurens Orij
Sounddesign: Sauvage Sound (Michaël Sauvage & Quincy Vlijtig)
Media: Wavemaker

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie