Overslaan en naar de inhoud gaan

Czar Amsterdam tekent fotografen Boris Lutters en Iris Haverkamp Begemann

De twee talenten moeten het rooster van het fotografie-agentschap verbreden.
Czar tekent fotografen Boris Lutters en Iris Haverkamp Begemann
Czar tekent fotografen Boris Lutters en Iris Haverkamp Begemann
Czar tekent fotografen Boris Lutters en Iris Haverkamp Begemann
Czar tekent fotografen Boris Lutters en Iris Haverkamp Begemann

Czar Amsterdam tekent Iris Haverkamp Begemann en Boris Lutters. De twee talenten moeten het artistieke rooster van het fotografie-agentschap uitbreiden met hun repertoire. Head of photography bij Czar, Nina Pus, geeft aan dat Czar’s aanbod van verschillende stijlen verbreed wordt door Lutters kunde om kunst en mode samen te brengen en door Haverkamp Begemanns ‘gebruik van de invloedrijke kracht van social realities’.

related partner content for mobile comes here

Esthetiek

Volgens Czar heeft Lutters een uitgesproken high-fashion esthetiek waarmee hij zijn portretten vastlegt en zo intrigerende, gedenkwaardige beelden creëert. ‘Zijn foto’s hebben vaak een zacht en romantisch gevoel dat Boris creëert door het spelen met lichtbronnen.’ 

Diepgang

Over Haverkamp Begemann wordt gezegd dat ze onderzoekt een onderzoekende, documentaire-achtige stijl van fotograferen heeft waardoor ze ‘een authentieke en originele twist aan haar meer commerciële uitingen meegeeft.’

Haar bewuste keuze om een analoge camera te gebruiken zou ertoe leiden dat ze de tijd neemt om betekenisvolle banden te creëren met haar modellen. ‘Het resultaat is beeld met diepgang en foto’s met een verhaal.’

Lees ook: Grolsch 0.0: ‘Het is jouw tijd, altijd’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in