De verzekeraar blijft hoofd- en naamgevend sponsor, in ieder geval tot en met 2027.
NN (hoofdsponsor) en Mauritshuis trokken dit jaar samen op tijdens NN North Sea Jazz Festival in Ahoy.
De financiële dienstverlener komt met het vervolg op 'Kom maar op met het leven', wederom ontwikkeld door DentsuAchtung.
Meer improvisatie en meer creativiteit? ‘Het zijn stappen die we nog meer willen gaan zetten binnen ons bedrijf.’
Ons duo Bol & Krouwel gaat met Moederdag toch liever naar de concurrent van Etos. ‘Het concept is mooi, maar de consistentie ontbreekt.'
Ons duo Bol en Krouwel is kritisch gestemd over de nieuwe Politie-campagne. ‘Bij dit thema past scherpte, geen vrolijk reclamisch filmpje.'
Ons illustere duo is enthousiast over het paleis dat de deuren opent. ‘De kunst is nu om de bezoeker naar Apeldoorn af te laten reizen.'
De financiële dienstverlener wil mensen aanmoedigen veranderingen in het leven ‘vol vertrouwen’ aan te gaan.
Deel 2 van wekelijkse serie. Ons illustere duo ziet Auping als betrouwbare rots in de branding. ‘Graag minimaal 3 jaar Ode aan je hoofd!’