Nationale-Nederlanden lanceert een nieuwe campagne plus vernieuwde positionering van het merk. In de campagnefilm zien we een jong meisje dat besluit haar loszittende melktand het laatste zetje te geven. De boodschap is ondubbelzinnig en luidt: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.'
Kansen en mogelijkheden
De campagne, ontwikkeld door creatief bureau DentsuAchtung, moet Nationale-Nederlanden neerzetten als 'de onvoorwaardelijke supporter' die mensen aanmoedigt om veranderingen in het leven 'vol vertrouwen' aan te gaan. Een campagne bovendien die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van risico's, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert, aldus de dienstverlener.
'Verandering is de enige constante in het leven', legt Mariëlle Krouwel, director of global branding bij NN Group, uit. 'Sommige veranderingen initiëren mensen zelf, maar bij Nationale-Nederlanden zien we dat er ook belangrijke zaken in het leven zijn die je simpelweg overkomen. Soms met grote impact en financiële consequenties. Met onze verzekeringen, pensioenen, bankzaken én maatschappelijke initiatieven geven we Nederlanders de support om veranderingen in het leven aan te gaan - en de campagne moet dit onderstrepen.'
Het betreft de eerste campagne van de hand van DentsuAchtung voor Nationale-Nederlanden. Productiemaatschappij is Cake Film en Mindshare en Storm Digital tekenden voor media-inzet. Nationale-Nederlanden belooft in de toekomst 'meerdere verhalen vol levensveranderingen', zo moet de campagne komende zomer al een vervolg krijgen.
Bekijk ‘m hieronder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!