Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden lanceert merkcampagne: kom maar op met het leven!

De financiële dienstverlener wil mensen aanmoedigen veranderingen in het leven ‘vol vertrouwen’ aan te gaan.
Nationale-Nederlanden lanceert merkcampagne
Nationale-Nederlanden lanceert merkcampagne

Nationale-Nederlanden lanceert een nieuwe campagne plus vernieuwde positionering van het merk. In de campagnefilm zien we een jong meisje dat besluit haar loszittende melktand het laatste zetje te geven. De boodschap is ondubbelzinnig en luidt: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.'

related partner content for mobile comes here

Kansen en mogelijkheden

De campagne, ontwikkeld door creatief bureau DentsuAchtung, moet Nationale-Nederlanden neerzetten als 'de onvoorwaardelijke supporter' die mensen aanmoedigt om veranderingen in het leven 'vol vertrouwen' aan te gaan. Een campagne bovendien die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van risico's, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert, aldus de dienstverlener.

'Verandering is de enige constante in het leven', legt Mariëlle Krouwel, director of global branding bij NN Group, uit. 'Sommige veranderingen initiëren mensen zelf, maar bij Nationale-Nederlanden zien we dat er ook belangrijke zaken in het leven zijn die je simpelweg overkomen. Soms met grote impact en financiële consequenties. Met onze verzekeringen, pensioenen, bankzaken én maatschappelijke initiatieven geven we Nederlanders de support om veranderingen in het leven aan te gaan - en de campagne moet dit onderstrepen.'

Het betreft de eerste campagne van de hand van DentsuAchtung voor Nationale-Nederlanden. Productiemaatschappij is Cake Film en Mindshare en Storm Digital tekenden voor media-inzet. Nationale-Nederlanden belooft in de toekomst 'meerdere verhalen vol levensveranderingen', zo moet de campagne komende zomer al een vervolg krijgen.

Bekijk ‘m hieronder:

Kom maar op met het leven!

Meer merkcampagnes:

Paleis Het Loo opent deuren en is 'mooier dan ooit'

Zuid-Afrikaanse bruiloft in nieuwe campagne We Fashion

Volkswagen kondigt nieuwe merkpositionering aan met campagnevideo

Lidl's lentecampagne: betaalbare luxe voor iedereen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in