Overslaan en naar de inhoud gaan

Zuid-Afrikaanse bruiloft in nieuwe campagne We Fashion

'Multiculturele en inclusieve aanpak' staat centraal in de door Cellusion Films & Content ontwikkelde 360-campagne.
Zuid-Afrikaanse bruiloft in nieuwe campagne We Fashion
Zuid-Afrikaanse bruiloft in nieuwe campagne We Fashion

Met de zomer in aantocht en de coronamaatregelen achter ons lanceert modeketen We Fashion een nieuwe campagne waarin 'het huwelijksseizoen' centraal staat. In een 60 seconden-film kijken we naar een bruiloft in Kaapstad en volgen we de gedachtegang van de bruid, die door haar vader naar het altaar begeleid wordt.

related partner content for mobile comes here

Het betreft een moderne, inclusieve, gevarieerde en levendige bruiloft, aldus bureau Cellusion Films & Content.

Roice Nel (reiggsuer) zegt: 'We laten hiermee zien hoe een modern huwelijk er vandaag de dag uitziet. De multiculturele en inclusieve aanpak is hierbij het uitgangspunt, onder het motto van We Fashion: wear the moment.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, in de bioscoop, print, outdoor, retail en op social media. Bekijk 'm hieronder:

Credits:

Client: WE Fashion
Creative Director: Kim Pieneman
European Marketing Director: Patrick Martin
CEO: Joris Aperghis

Production company: Cellusion Films & Content
Director: Roice Nel
DOP: Barrett de Kock
Stills Photographer: Jennifer Kunes
Producer: Nienke Postmus
Executive Producer: Marcel Dijkhuizen

Post Production:
Offline edit: Roice Nel
On-line edit: Captcha! Amsterdam
Grading: Barry Clarke, Captcha! Amsterdam

Geluidsstudio: Studio Alfred Klaassen
Sound Designer: Jacco Lenstra

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in