Een electrifying experiment van Renault, een biologisch biermerk dat de daad bij het duurzame woord voegt en Beyoncé kleedt zich als Popeye.
Een game kwam tot leven, het succes van een onmogelijke puzzel en een gouden idee dat een hele bedrijfstak veranderde.
Van een reizende bar tot een koekjesbunker en een idee dat licht brengt in het leven van de allerarmsten.
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan'
De maand dat Honig de voedselbanken hielp met een online live-benefiet en Brewdog een positieve vuist maakte in de strijd tegen corona.
De maand dat Samsung een 943 km lange foto liet schieten en Budweiser een touchdown scoorde tijdens Superbowl
Adformatie en BrandBase brengen maandelijks drie inspirerende merkactivatie-cases. Dit waren de indrukwekkendste van het afgelopen jaar.
De maand dat Volkswagen een autoshowroom verborg in de wildernis en Fi Network een YouTuber levend begroef.
De maand dat Netflix de straten van New York overnam en 3D-specialist Dagoma kapot speelgoed een tweede leven gaf.