Het internationaal opererende bureau BrandBase, met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong trekt de ervaren Lodewijk van der Peet aan. Van der Peet geeft aan dat hij de titel business creative zal krijgen binnen het bureau. Volgens Van der Peet was het bureau zoek naar iemand met ervaring, energie en met een groot netwerk: ‘Dat heb ik allemaal wel, de omschrijving van de functie is nog een beetje onduidelijk maar ik mag mij overal mee bemoeien’, zo laat hij weten. Van der Peet was de laatste paar jaar werkzaam op interimbasis in diverse functies en gaat nu hetzelfde doen maar dan in vaste dienst.
Van der Peet is voorheen onder anderen managing director geweest bij Beyenmeyer en creative director bij Rademakkers.
Senioriteit en energie
Paul Alberts, CEO van BrandBase: ‘Lodewijk neemt een bak ervaring mee en heeft in zijn lange carrière vele functies gehad, van creatief directeur tot managing director, waarbij retail als een rode draad door zijn carrière liep. Zijn niet aflatende energie en zijn senioriteit gaan onze klanten helpen bij de realisatie van hun ambitieuze plannen.’
Lodewijk van der Peet: ‘Ik ervaar het als een cadeau dat ik weer iets nieuws mag doen. Ik voel me een beetje Pipi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Gelukkig merk ik nu al dat mijn kennis en ervaring goed van pas komen. Morgen begin ik en ik denk dat ik heel veel presentaties ga geven.’
Brandbase
BrandBase legt zich toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns. Afgelopen jaar zijn een aantal campagnes geïmplementeerd in 21 landen waaronder Rusland, China, Chili en Ivoorkust. Volgens het bureau zijn deze campagnes zijn aantoonbaar effectiever dan het aanbieden van langlopende programma’s die loyaliteit stimuleren. De missie van BrandBase is om ‘the comeback company’ te zijn voor global brands. BrandBase werkt voor onder andere ABN AMRO, Shell, Nationale Postcode Loterij en Cordaid.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!