Snellenberg stelt dat een goede marketeer dingen, producten, diensten en opvattingen groot maakt. Welke, dat bepaal je zelf.
De naamswijziging volgt op het recente vertrek van oprichter David Snellenberg.
Wat al langer in de lucht hing, wordt nu door de reclameman bevestigd.
Een pitch ging hieraan vooraf. Al vóór hij Dawn oprichtte, werkte David Snellenberg met de dierentuin samen.
Jurian van der Hoeven en Marjolein Huisinga gaan het Amsterdamse bureau leiden. Inge Ligthart wordt adviseur, David Snellenberg blijft ECD.
Als reclame mensen tot meer kopen en gokken kan aanzetten, moet het ook het tegenovergestelde kunnen bewerkstelligen stelt Snellenberg.
Volgens de Dawn-oprichter annex schrijver 'kan iedereen reclame maken'. De boeklancering vond vanmiddag plaats bij de Embassy in Cannes.
Aftrapcampagne moet duidelijk maken dat alles meetelt voor een gezonder leven.
'Merken zonder missie liggen in de grabbelton naast prijs, gemak en snelheid', aldus David Snellenberg (Dawn) in zijn video-column.