David Snellenberg, oprichter en creative director van Dawn, presenteert zijn nieuwe boek 'Think like an adman, don't act like one'. De lancering voor de (internationale) vakpers vond donderdagmiddag plaats bij de Embassy of Dutch Creativity in -regenachtig- Cannes.
Doel van 'het boekje', aldus Snellenberg, is om reclame en creativiteit te ontsluiten voor iedereen die een missie heeft: van ceo’s tot activisten en van start-ups tot investeerders.
Het betreft de zesde toevoeging aan de Think like a pro-serie, die de lezer laat kijken door de ogen van professionals, zoals een advocaat, kunstcriticus en nu dus reclamemaker.
75 lessen uit reclame
Het nieuwste boek, door auteur Snellenberg, bestaat uit '75 lessen uit de wereld van reclame'. 'Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker. Het leuke van reclame maken is, iedereen kan het. Daar hoef je na dit boek geen reclamemaker voor te zijn', aldus de reclamemaker annex schrijver.
Volgens de auteur maken we 'de hele dag onbewust reclame'. 'Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven.”
Meer informatie op thinklikeapro.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!