2024 draait om prijsstijgingen en experimenteren, zegt Chantal Balder van Zigt.
De kijker brengt 21 euro per minuut op, de adverteerder 9 euro.
5 redenen waarom YouTube Advertising het juiste alternatief is voor de stijgende GRP-prijzen
Ad Alliance/RTL ziet aandeel stijgen. ‘Blockbusterstrategie werpt zijn vruchten af.’
In week 18 hadden 108 merken corona gerelateerde campagnes op tv lopen.
De kijktijd bleef nagenoeg gelijk aan het jaar ervoor, P&G is de grootste tv-adverteerder.
GroupM over het turbulente tv-jaar 2019, de kijktijd, connected tv, de nu woedende talkshowoorlog en de verwachtingen voor 2020.
De start van het nieuwe tv-seizoen stelt niet teleur. Wie zijn de morele winnaars? Wie zijn de verliezers? MAGNA doet een round-up.
Dentsu Aegis Network analyseert de recente ontwikkelingen rond Talpa Network, RTL Nederland en NPO/Ster. ‘RTL verliest terrein op Talpa.'