Hoe verzamel je waardevolle inzichten?
Ontdek welke acht stappen je moet volgen om tot succesvolle campagnes te komen die zorgen voor meer merkgroei!
Creativiteit vormt de kern van een succesvolle out-of-home (OOH) campagne en het vergroot de impact van een boodschap.
Het is in 2024 belangrijk om te investeren in de kracht van influencers. Om je te helpen op te vallen, delen we zes influencertrends met je.
Ad Alliance en Unravel Research deden verder onderzoek naar het belang van sterke creatie.
Hoe ziet de toekomst van media eruit volgens professionals uit de mediabranche? Hangt het succes van een campagne af van de creatie?
Onder meer Wefilm, TBWA\Neboko en Publicis zijn meerdere malen genomineerd.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2023.
Rik Ledder, voorzitter VIA en ceo TBWA\Neboko, deelt op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclameindustrie.