Overslaan en naar de inhoud gaan

Boost jouw merk met impactvolle creatie in 8 stappen

Ontdek welke acht stappen je moet volgen om tot succesvolle campagnes te komen die zorgen voor meer merkgroei!
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Whitepaper Boost jouw merk met impactvolle creatie
Whitepaper Boost jouw merk met impactvolle creatie

Veel marketeers hebben als doel om hun merk te laten groeien. Liefst aantoonbaar: met meer omzet, winst of marktaandeel. Van het marketingbudget gaat vaak het leeuwendeel naar campagnes in betaalde media. In de mix van media en creatie is de laatste het meest doorslaggevend voor succes.  

Immers, zonder goede creatie kun je media blijven inzetten, maar blijven alle effecten uit. Het creatieve deel van campagne-ontwikkeling is meteen ook het meest kwetsbare stuk. Hier kan echt veel mis gaan, met desastreuze gevolgen voor merken. En loopbanen van marketeers.  

Om als merk tot impactvolle creatie te komen is een goed creatief idee nodig. Maar hoe kom je tot zo'n idee? En hoe bepaal je vervolgens het marktpotentieel daarvan? Hoe verken je diverse creatieve routes voor een campagne? En hoe maak je de juiste beslissingen en een vertaalslag naar de executie? Daar is een effectief proces voor nodig.  

Whitepaper Boost jouw merk met impactvolle creatie

Impactvolle creatie komt voort uit een effectief proces. In de whitepaper 'Boost jouw merk met impactvolle creatie' geven branding experts Ed Borsboom en Wilco Wigboldus je een plan in 8 stappen om tot impactvolle creatie te komen.

Daarbij onderscheiden we 2 fases in het creatieve proces: (1) concept creatie en (2) de executie. In elke stap geven we je uitleg gebaseerd op marktonderzoek, onze eigen jarenlange ervaring en voorbeelden van merken die in impactvolle creatie uitblinken. Exact wat jij nodig hebt om tot impactvolle creatie te komen om jouw merk te boosten. 

Je krijgt in deze whitepaper antwoorden op vragen als:  

  • Welke stappen moet je doorlopen om tot impactvolle creatie te komen?  
  • Welke en hoe geven nationale en globale merken hierin het goede voorbeeld?  
  • Waarom zijn échte klantinzichten noodzakelijk voor een impactvolle campagne?  
  • Hoe vertaal je een big idea naar een centraal creatief concept?  
  • Welke factoren zorgen in de executie voor hogere scores op functionele elementen zoals merkherkenning, branding en likeability? 

Download de whitepaper Boost jouw merk met impactvolle creatie hier

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in