Overslaan en naar de inhoud gaan

Boost jouw merk met Category Entry Points

Geef je mental availibilty een boost door in te spelen op Category Entry Points (CEPs).
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
CEPs whitepaper
CEPs whitepaper

Het is 16:00 uur op een doordeweekse werkdag en je hebt behoefte aan een pauze van je altijd maar aankloppende collega’s. Dit specifieke moment associeer je misschien wel eens of vaker met ‘4 uur. Cup-a-soup. Dat zouden meer mensen moeten doen’. Cup-a-soup heeft een herkenbaar dagelijks moment voor consumenten in haar communicatie naar zich toe weten te trekken. Zo’n moment noemen we een Category Entry Point. Met zo’n CEP probeer je als merk een plek te claimen in het geheugen van mensen. Hoe herkenbaarder je zo’n haakje naar het dagelijks leven maakt, ook ten opzichte van de CEPs binnen je categorie, en hoe vaker je die herkenbaarheid oproept bij consumenten, hoe sterker jij als merk naar voren komt in koopbeslissingen van jouw potentiële klanten.

Maar in de praktijk blijkt het ontwikkelen van strategische CEPs makkelijker gezegd dan gedaan. Zo zien wij een aantal veelvoorkomende valkuilen. Natuurlijk wil je als merk groeien binnen je categorie, of je nu een scale-up of grootschalig bedrijf bent, maar hoe selecteer je de meest impactvolle CEPs? En hoe zet je deze op strategische wijze in zodat je jouw mental availibilty weet te boosten?

Branding experts Wilco Wigboldus en Ed Borsboom geven je in de whitepaper 'Boost jouw merk met Category Entry Points' niet alleen alle ins en outs over Category Entry Points zodat je volledig begrijpt wat CEPs zijn en wat ze voor jouw merk kunnen betekenen, ook leggen ze uit wat de do’s en dont’s zijn om impactvolle CEPs te ontwikkelen én hoe je deze kennis vertaalt naar praktijk zodat je ze op strategische wijze kunt inzetten om jouw merkherkenning te boosten.

 

Je krijgt in deze whitepaper antwoorden op vragen als:

  • Waarom zijn CEPs belangrijk voor merkgroei?
  • Wat zijn de do’s en dont’s betreft het ontwikkelen van CEPs?
  • Hoe overtuig je jouw collega’s van het nut van CEPs?
  • Hoe selecteer je de meest impactvolle CEPs?
  • Hoe zet je deze CEPs op strategische wijze in?

Download de whitepaper hier.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in