De marketingprofessor doet waarvoor-ie gekomen is: de boel op scherp zetten.
We hielpen Sumthing bij het neerzetten van een toekomstbestendig platform waarop donateurs de impact van hun donatie kunnen volgen.
Op de jaarlijkse conferentie DDMA Next blikken experts vooruit aan de hand van vier stellingen.
Het is onduidelijk wanneer je als bedrijf 'wel of niet goed bezig' bent, stelt bureau Tosti Creative.
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #15: Purpose of Promise?
Na het betoog van Greenpeace op de Effie-uitreiking komt Boris Nihom tot de conclusie: we moeten praten over wat we wél kunnen doen.
‘Veel merken willen de wereld mooier maken. Maar de wereld is al mooi’, aldus Inge Ligthart, ceo van Dawn.
De top vijf sprekers van 2020 van de NIMA Academy geven een inhoudelijke bijdrage tijdens het online live event op vrijdag 26 november
Reptrak Company, voorheen Repution Institute, ziet in mondiaal onderzoek meer onverschilligheid ontstaan onder het publiek.